Home › Forums › Archive › Sezon 2002-2003 Season – Divizia A › 08.03.2003 Sportul Studentesc – Gloria Bistrita 1-1(1-0) › Reply To: 08.03.2003 Sportul Studentesc – Gloria Bistrita 1-1(1-0)
In recomandarea 14.10, pe care a postat-o Ovidiu aici, se spune:
“once it is clear that either the ball has properly entered the net or that it is not going to enter the net as a direct result of the penalty, the referee will signal the end of the half”
adica
“de indata ce este clar fie ca mingea a intrat in poarta fie ca nu va mai intra in poarta ca rezultat DIRECT a loviturii de la 11m, ARBITRUL VA FLUIERA SFARSITUL REPRIZEI (MECIULUI)”
In cazul nostru mingea nu a intrat in poarta ca rezultat direct a penalty-ului, pentru ca Stancioiu a aparat.
Pe asta se poate baza o eventuala contestatie.
Care este insa sensul pe care FIFA il da in “the refree will signal the end of the half”? Arbitrul are obligatia sau doar posibilitatea de a fluiera sfarstul meciului. Eu inclin spre prima varianta.
Voi cum vedeti?