Reply To: Conducerea clubului

#87050
Zibling
Member

@cristig wrote:

Cu spectatorii trebuie sa intelegi ca au ramas afara 50 si nu 800 la meciul cu Otelul, iar cifrele de care spui tu sunt ireale, probabil cu Astra o sa imi spui ca au fost 1500 sau 1700, cifra reala o vezi sus in prima fraza.

Domnule Cr.Gheorghe, va multumesc pt explicatiile date. Stiu ca nu sunteti dator sa le faceti dar e bine ca exista aceasta comunicare. Aveti dreptate in toate cele afirmate in afara de fraza pe care am dat-o ca citat – au fost intre 200-250 oameni care ramasesera la coada numai la casa de bilete din str. Larisa, si asta cu maxim 6 minute dupa inceperea meciului cu Otelul Galati. Si aici nu-i pun la socoteala pe cei cca 15-20 oameni care au mai sosit dupa acest moment (categorie in care intra si dragos, de exemplu).

Acum, daca ati raspuns la cateva intrebari, dati-mi voie sa ma ajut si eu prin cateva intrebari/propuneri:

1. Cum scapam de varianta invitatiilor la accesul in stadion? Isi au rostul? (biletele nu sunt deloc scumpe)

2. Ati mentionat la un moment dat ca daca exista probleme la acces, sa cheme jandarmii sau stewarzii un “responsabil de ticketing”… tot dvs sunteti sau avem un nou post in organigrama clubului? Daca da – luati toate oalele sparte in capul dvs si dati-le lui in brate. :p

3. Exista posibilitatea ca in zonele cu adevarat utilizate de spectatori la fiecare meci disputat acasa – Tribuna 1 acoperita si Peluza 1 (a suporterilor gazda) – sa existe minim 100-200 scaune cura(ta)te inaintea fiecarui meci? Sincer, arata groaznic, mai ales ca sunt albe.

4. Ce inseamna steaguri/bannere (ne)inregistrate? Am zvonuri ca vor sosi suporteri cu astfel de produse promotionale alb-negru emise de cluburi ca PAOK, Besiktas sau Udinese. Care este cea mai accesibila si rapida varianta de inregistrare a lor? Sau nu mai este cazul.

5. Pentru produsele promotionale, de ce sa nu recurgem la varianta unui magazin online? Ar costa maxim 200 euro crearea acestuia in conditii decente (asta daca apelam la un profesionist si nu la un suporter al SS). Apoi, in fizic, produsele sa fie create si doar sa fie tinute intr-un depozit – al clubului, deoarece sigur exista o camaruta neutilizata pe undeva prin imobilele din str. Larisa respectiv cel din str.M.Moxa. Astfel, dupa pornirea “afacerii”, ar fi necesara doar interventia o data la 24 ore a unui responsabil de magazin online care sa satisfaca cererile primite prin email sau formular online.

6. Va intereseaza sa reluam o colaborare club-ASSSB pt realizarea unei brosuri de meci (alb-negru sau color), in format A5 cu 2 file (A4 indoit), pt fiecare meci disputat acasa? Sa fie distribuite ceva de genul – 100 exemplare pt peluza gazdelor, 50 exemplare pt peluza oaspetilor si 200-250 exemplare pt Tribuna 1. Nu cer sa revenim la sistemul “Regia fotbalistica” deoarece nu mai avem mii de suporteri ca in anii ’80.