Home › Forums › Archive › Sezon 2002-2003 Season – Divizia A › 08.03.2003 Sportul Studentesc – Gloria Bistrita 1-1(1-0)
- This topic has 14 replies, 4 voices, and was last updated 19 years, 2 months ago by
webmaster.
-
AuthorPosts
-
March 8, 2003 at 10:10 pm #50591
Anonymous
Memberhttp://www.fifa.com/fifa/handbook/laws/2002/LOTG2002_E.pdf
Cititi legea 12
Legea spune la sectiunea Proceduri ca se acorda gol la executarea unui 11 metri in prelungirea prelungirilor doar daca MINGEA intra in poarta direct din sut sau dupa ce loveste barele sau portarul. ATAT!!! Bucuroaia nu era bara si nici Stancioiu asa ca eu consider ca am fost furati cu nesimtire!!!
March 9, 2003 at 12:22 am #7793207Ex
KeymasterPai Ovidiule, daca asa stau treburile atunci clubul ar trebui sa depuna o contestatie la FRF. Cine stie, poate iese ceva.
March 9, 2003 at 12:31 am #77933Anonymous
MemberWhen a penalty kick is taken during the normal course of play, or time has been extended at half-time or full time to allow a penalty kick to be taken or retaken, a goal is awarded if, before passing between the goalposts and under the crossbar:
the ball touches either or both of the goalposts and/or the crossbar, and/or the goalkeeper
Bu a fost cazul dar Serea cu acordul lui Rainea a pus botul la vinul lui nea Jean Padureanu!!!!
March 9, 2003 at 9:37 am #77934Anonymous
MemberE clar insa din pacate nu mai prea conteaza…
2 puncte s-au dus…March 9, 2003 at 2:00 pm #77935Anonymous
MemberFoarte interesant !
La abordarea asta nu m-am gandit !
Dar oricum nu arbitrul este principalul vinovat. Am o poza pe care i-am trimis-o lui Cazimir cu momentul executarii penaltiului din min 96, unde o sa vedeti jucatorul de la Bistrita care a inscris, foarte concentrat si gata sa sara in careu, in timp ce fundasii nostrii visau cu mainile in solduri.
March 10, 2003 at 7:28 am #77936Anonymous
MemberIeri, m-am lasat prins de entuziasm, si pentru o scurta perioada, am fost convins ca arbitrul a gresit neanuland golul bistritenilor.
Dar, din articolul 14 din documentul fifa nu reiese ca golul ar fi trebuit anulat.
Traducerea fragmentului respective ar suna cam asa:
“Cand o lovitura de la 11m este executata sau trebuie sa fie repetata in timpul regulamentar de joc sau in prelungirile prime reprize sau ale meciului dictate pentru a permite executarea sau repetarea penalty-ului, golul este acordat daca, inainte sa intre in poarta mingea atinge una sau alta sau ambele bare si/sau bara transversala si/sau portarul.”Aici nu se descrie situatia noastra ci se lamureste alt aspect, acela ca arbitru este OBLIGAT sa acorde gol daca mingea intra in poarta din bara sau din portar in urma unui penalty executat sau repetat, in minutul 1 sau 23, sau 45, sau 45 + 3, sau 80 sau 90, sau 90 + 5 al meciului. Atat si numic mai mult.
Pe noi ne-ar interesa daca arbitrul ar fi avut obligatia sau ar fi putut sa fluiere finalul meciului dupa ce Stancioiu a aparat, considerand ca partida s-a terminat. La basket, de exemplu, daca meciul se termina cand mingea este in aer in drum spre cos, puncte nu se mai acorda chiar daca mingea intra.
Ceea ce s-a intamplat ieri in Regie se vede foarte rar pe stadioane si ar trebui sa se dea o solutie in acest caz. Sa nu uitam ca dupa gol, arbitrul a pus mingea la centru, si la o secunda dupa ce am repus mingea in joc, a fluierat sfarsitul meciului.
De ce n-a fluierat arbitrul sfarsitul meciului la o secunda dupa ce Stancioiu a aparat, cand scorul era 1-0 pentru noi, si, fara nici un fel de indoiala, minutele de prelungire se scursesera, meciul era realmente terminat? Regulamentul i-ar fi permis acest lucru?
March 10, 2003 at 7:45 am #77937Anonymous
MemberIn recomandarea 14.10, pe care a postat-o Ovidiu aici, se spune:
“once it is clear that either the ball has properly entered the net or that it is not going to enter the net as a direct result of the penalty, the referee will signal the end of the half”
adica
“de indata ce este clar fie ca mingea a intrat in poarta fie ca nu va mai intra in poarta ca rezultat DIRECT a loviturii de la 11m, ARBITRUL VA FLUIERA SFARSITUL REPRIZEI (MECIULUI)”
In cazul nostru mingea nu a intrat in poarta ca rezultat direct a penalty-ului, pentru ca Stancioiu a aparat.
Pe asta se poate baza o eventuala contestatie.
Care este insa sensul pe care FIFA il da in “the refree will signal the end of the half”? Arbitrul are obligatia sau doar posibilitatea de a fluiera sfarstul meciului. Eu inclin spre prima varianta.
Voi cum vedeti?
March 10, 2003 at 7:53 am #77938Anonymous
Membertextul asta se gaseste pe site-ul
http://www.ucs.mun.ca/~dgraham/lotg/law14.htmlnu stiu insa daca este valabil sau nu, pe site-ul fifa, nu apara asa ceva s-au n-am gasit eu:
http://www.fifa.com/refs/qa_E.htmlMarch 10, 2003 at 9:39 am #77939dragos
Membercred, ca am fi putut beneficia de nevalidarea golului, insa jenel ramane tot jenel………… basca, arbitrul nu cred ca avea habar de ceea ce scria in regulamentul fifa.
pacat, oricum!!!!!March 10, 2003 at 9:43 am #77940dragos
Membernu trebuia “sa stam” la umbra avantajului minim…..trebuia fortat desprinderea finala……dar, acelasi NEGRU ne-a “bagat” un penalty ca si in meciul cu rapid (din tur) in final…..
mai bine ne-am fi aparat mult mai atent….sa tinem rezultatul…..March 10, 2003 at 10:06 am #77941Anonymous
MemberArbitrul zice ca faultul a fost inutil, pentru ca Stancioiu ar fi fost bine pozitionat si ar fi prins mingea…
Deci INUTIL!
In fotbal trebuie jucat pina fluiera arbitrul finalul!Am o poza de la Razvan cu faza executarii 11m. Bucuroaia statea ca in block-start, ai nostri visau sau povesteau intre ei… Asta inseamna inca odata indolenta…
March 10, 2003 at 3:27 pm #77942webmaster
Keymaster@razvan R. wrote:
La basket, de exemplu, daca meciul se termina cand mingea este in aer in drum spre cos, puncte nu se mai acorda chiar daca mingea intra.
Aici te voi contrazice Razvan deoarece la baschet daca jucatorul arunca mingea spre cos inainte de terminarea timpului regulamentar iar mingea intra in cos la 5 secunde dupa terminarea timpului atunci cosul ESTE valabil.
March 10, 2003 at 3:34 pm #77943webmaster
Keymaster@dragos wrote:
nu trebuia “sa stam” la umbra avantajului minim…..trebuia fortat desprinderea finala……dar, acelasi NEGRU ne-a “bagat” un penalty ca si in meciul cu rapid (din tur) in final…..
mai bine ne-am fi aparat mult mai atent….sa tinem rezultatul…..Dragos, sunt de acord cu tine. Nu trebuia sa ne fi multumit cu 1-0 pana la final. Daca am fi jucat tare si am fi condus cu 2 sau 3-0 nu mai conta ca Gloria dadea un gol din 11m in min93.
March 10, 2003 at 3:38 pm #77944webmaster
Keymaster@razvan R. wrote:
Am o poza pe care i-am trimis-o lui Cazimir cu momentul executarii penaltiului din min 96, unde o sa vedeti jucatorul de la Bistrita care a inscris, foarte concentrat si gata sa sara in careu, in timp ce fundasii nostrii visau cu mainile in solduri.
Razvane, NU am primit nici o poza de la tine. Ce adresa e-mail ai folosit? Poti sa trimiti poza din nou?
March 20, 2003 at 1:11 am #77945webmaster
KeymasterRazvane, inca nu am primit poza de la tine de la meciul cu Gloria. Ce adresa e-mail ai folosit? Cea mai buna adresa pentru a trimite poza este webmater@sportulstudentesc.com
-
AuthorPosts
- The topic ‘08.03.2003 Sportul Studentesc – Gloria Bistrita 1-1(1-0)’ is closed to new replies.