Home › Forums › Archive › Sezon 2005-2006 Season – Divizia A › Discutii referitoare la sezonul 2005 – 2006
- This topic has 117 replies, 31 voices, and was last updated 17 years ago by
louveteau.
-
AuthorPosts
-
December 5, 2005 at 11:59 pm #50484
Ultras
MemberDaca asa crezi ca atragi spectatori la stadion e treaba ta… Dar parerea mea e ca ii faci si pe aia care vin sa o lase mai moale… Facand misto de suporterii care VIN la stadion nu o sa realizezi nimic…
December 6, 2005 at 7:43 am #73489dragos
Memberfii mai concis, Florine !!!
December 6, 2005 at 8:53 am #73490cameliu
MemberNu cred ca cei care merg la stadion ar trebui sa fie lezati!
Ceea ce trebuie facut e inceperea campaniei inaintea returului ca de-acum pina la primavara lumea uita…Ca sa stie toata lumea despre ce e vorba:
http://www.gsp.ro/index.php?a=28816&shift=1December 6, 2005 at 9:14 am #73491Ultras
MemberEu unul nu merg cu nimeni in taxi. Ca sa nu mai vorbesc de ceilalti. Iar ca sa vorbesti de galerie, mai trebuie mai inainte sa vorbesti si cu ea…
Oricum, atata timp cat Siman nu baga bilete, spectatorii mi se par inutili.
Iar al doilea aspect de marketingul si promovarea meciurilor echipei ar trebui sa se ocupe tot Siman pentru ca e patron. Mi se pare in neregula ca cineva de pe strada sa vina sa faca promovarea unei firme cu care nu are legatura. De ex. daca as apare in ziar cu o reclama la firma care lucrati, cu ar reactiona conducerea? O reclama de genul: “Cea mai tare firma, cu cei mai cretini angajati”…December 6, 2005 at 12:17 pm #73492ultrasro
MemberDaca ne inchipuim ca suporterii vor veni la stadion rugandu-i sa vina la meci printr-o abordare clasica ne inselam cumplit.
Tactica poate sa dea roade tocmai datorita faptului ca e iesita din tipare si apeleaza la spiritul autocritic al celor care nu vin la meciuri si stau acasa sau la terasa sorbind din bere si mancand mici.
Si la meci ne luptam cu inertia multora din peluza si de multe ori suntem nevoiti sa apelam la “turnarea cenusii in cap cu aspersorul” pentru a trezi la viata o adunare hibernanda
Si tinand cont ca este important sa se vorbeasca de noi eu zic ca articolul din gazeta este o publicitate binevenita pentru galerie, in mod sigur unii cititori vor veni in retur la meci ca sa vada cu ochii lor “ca apar aproape sigur la televizor”
December 6, 2005 at 12:22 pm #73493cameliu
MemberInca odata revin cu ideea ca picul campaniei trebuie sa fie inaintea inceperii returului! Si daca se aduna 20 de curiosi din camine sa verifice “daca se vor vedea la TV” e un cistig!
December 6, 2005 at 12:26 pm #73494ultrasro
MemberAi dreptate cu privire la Pic-ul campaniei dar startul poate fi dat acum. A fost dat
December 6, 2005 at 12:31 pm #7349507Ex
KeymasterEu unul nu vin la stadion din motive pentru care le stiti cu totii 😉 dar mi se pare ca aceasta campanie cam face misto de suporterii care vin la stadion.
Sunt de acord ca Siman ar trebui sa se ocupe de marketing, dar din moment ce NU se ocupa il inteleg si pe Dan dece s-a apucat el sa faca ceva pe cont propriu. Nu prea sunt de acord cu tonul de bascalie la adresa suporterilor care vin la stadion, dar inteleg ce vrea sa faca.
December 6, 2005 at 3:15 pm #73496Ultras
Member@ultrasro wrote:
Daca ne inchipuim ca suporterii vor veni la stadion rugandu-i sa vina la meci printr-o abordare clasica ne inselam cumplit.
Am si eu o ideea! Facem niste afise pentru a le imprastia in camine, in care sa promitem un program artistic in care suporterii nonconformisti ai SS vor face pe stripperii. Nu e asa ca e o idee buna? O sa avem invazie de studente…
December 6, 2005 at 3:29 pm #73497ultrasro
MemberTrebuie vazut cine are fizic si miscari de dansator la bara. Atunci spectacolul ar fi asigurat pentru studente
Ideea este alta: ca sa apara un articol publicitar la comanda despre suporterii Sportului in Gazeta de azi trebuia sa scoti ceva bani iar pana la urma stim ca notorietatea aduce lumea la stadion, cum era pe vremea lui Hagi.
Eu tin minte in 1983 cand am venit pe Sportul prima data a fost o adevarata aventura pana am aflat unde este stadionul. Stiam destul de bine zona dar, paradoxal, doar pana in preajma stadionului. In ziare nu prea explica ce si cum despre Sportul. Acum e bine ca scrie, multi vor citi…. macar 1% din ei sa vina la meciuri
December 6, 2005 at 4:35 pm #73498dragos
MemberDane ai initiat un proiect si chiar daca are un usor ton ironic, sper ca lumea sa preia S.O.S.-ul si sa vina in nr. cat mai mare la stadion……
poate in acest fel, presa ne va sprijini, dar ei, parca sunt impartiali.December 6, 2005 at 5:13 pm #73499mihada
MemberIata ca imi spun si eu parerea, daca nu va suparati. E bine ca a aparut reclama de mobilizare. Ii va trezi de cei care sunt predispusi sa reactioneze la astfel de “clopotei”. Iar forma (bashcalie) nu este ceva neobisnuit pentru lumea publicitatii. Ai doua forme de succes: cele doua extreme, uneori mergind spre absurd, tocmai ca sa shocheze si in felul asta sa ramina mesajul pe scoarta publicului tinta. Fie spui ca detergentul tau spala totul, fiind cel mai bun (eventual comparindu-l cu un altul), fie spui ca “la naiba, tocmai de caca-o m-am murdarit, iar detergentul meu, numai pe asta nu o curata”.
December 6, 2005 at 6:39 pm #73500ultrasro
MemberEste exact tactica cu care a castigat Basescu in politica: ” Bai nene ce ghinion pe tara asta ca are de ales intre doi pseudo comunisti securisti ca mine si Bombonel” 😯 😆 ha ha ha
Si a castigat… 🙄
Prin declaratii extreme ramai in mintea oamenilor… vezi si Vadim care de fapt nu vrea sa faca nimic dar da declaratii care-l tin in zona vizibilitatii politice, pastrandu-si in partid in mod preferential doar yesmanii.
December 6, 2005 at 6:50 pm #73501lucian
Membersint de acord cu ideea lui dan de a promova astfel venirea oamenilor la stadion. sint de acord si cu spiritul de bascalie promovat, chiar daca nu in totalitate cu mesajele expuse si cu forma sub care au iesit cele prezentate in gsp. cred ca s-ar putea scoate mai multe sloganuri si se pot face multe plecand de la o simpla idee…
propun ca inaintea fiecarui meci sa ne intalnim un “comitet de initiativa” si sa venim cu ideea ce ar trebui sa contina astfel de “manifeste” (fie ele electronice transmise prin email cunoscutiilor, fie sub forma de fluturasi sau de afise, distribuite sau lipite pentru inceput in zona regiei usw.). e pacat, pt ca sint caminele f. aproape si cu siguranta si o gramada de microbistii in ele. pe langa mesajul “bascalios” expus, ele ar trebui sa faca clar referire la meciul cu pricina (ora si data). de cand n-ati mai vazut un afis de meci al sportului? pentru a atrage lumea, ideea ar fi ca ele sa aiba o scanteie de haz, sa nu fie dupa un cliseu binecunoscut… si asa, daca ne vom dovedi hazosi, poate anumite persoane racolate vor vrea sa vina la stadion in apropierea galeriei, numai ca sa se distreze (pot fi scoase si cantece comice).
sigur ca vor fi si costuri, dar fiecare dintre noi are un xerox sau o imprimanta la serviciu de care s-ar putea folosi, nu???!!
si de ce n-am incerca chiar inaintea primului meci din retur???December 6, 2005 at 7:35 pm #73502DAN VALER MOLDOVAN
MemberSalutare la toata lumea!
Cum sa incep… e in felul urmator: cineva trebuia sa urneasca caruta asta cumva ca nu mai merge. revista s-a impotmolit si nu da semne ca se va naste vreodata, clubul nu face nimic… si uite asa, nu mai e mult, mai e un pic, pana la marele nimic (Iris). Bun, astea-s premizele. Cu asta sunteti toti de acord. Dar de ce ton ironic? Mai precis autoironic? Am intentionat sa rastorn un dezavantaj intr-un avantaj (tehnica bine cunoscuta in comunicare). cand ai o problema foarte mare nu incerci (fara succes) sa o ascunzi ci o pui in evidenta, o dramatizezi, o exagerezi. astfel lumea va vedea ca ai simtul umorului, ca stii ce-i gluma si cel mai important, ca esti viu, ca existi si ca nu te iei prea in serios. nu va plac oamenii de acest gen? M-am folosit de contextul foarte nasol, acela al violentelor dintre galerii si sa arat o fata umana, una luminoasa si haioasa. Autoironia este una din cele mai mari calitati ale omului.
Intentionez sa fac din Sportul un brand, o marca care sa fie indragita de oameni, la care studentii sa rezoneze. ori toti stim ca tinerii sunt cinici. vreau sa creez o aura optimista in jurul Sportului, sa-si aduca aminte oamenii de comunicarea non-conformista care se face in jurul clubului. Fratilor, suntem prea posaci si ne luam prea in serios!!!! Nu mai suntem studenti. Cand esti sarac si mic, oare nu-i cel mai fain sa fii glumet si sa te amuzi pe baza conditiei tale? Asta inseamna adunarea in timp a unui CAPITAL DE SIMPATIE.
Ce ati fi vrut sa comunic? De Hagi? De locul 9 in clasament??? Fiti seriosi. Strategia mea a functionat perfect. stiam ca daca le va place or sa o publice si atunci o avem pe Sportul inca o data in fata oamenilor. de asta data nu cu plecari si neajunsuri. Ar fi publicat vreun ziar ceva serios, cu ifose si cravata neagra?????
Sau poate are cineva sute si mii de euro pentru o aparitie in presa??? stiti cat costa? Interesati-va.Poate-mi da si mie cineva ziarul, ca nu l-am luat. nu ma asteptam sa-l publice atat de repede. Au zis ca le place foarte mult campania!!! Am trimis-o viral la multi prieteni si s-au amuzat teribil.
trebuie insa sa comunicam in permanenta si trebuie sa o facem in stilul unui om tanar, haios.
Eu unul nu ma las!!!!!!!! -
AuthorPosts
- The topic ‘Discutii referitoare la sezonul 2005 – 2006’ is closed to new replies.