Hai sa cumparam echipa …

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #50548
    sorin
    Member

    Ce zice-ti? Ce am putea face?

    #76270
    sorin
    Member

    @sorin wrote:

    Ce zice-ti? Ce am putea face?

    nu ride-ti, vorbesc serios..

    #76271
    stefan
    Member

    Poate sa i-o confiscam lui Siman, ca de cumparat de la el, cine stie la ce pret ajungem, ne ia durerea de cap.

    Serios vorbind, cea mai buna afacere pentru club ar fi o societate pe actiuni, cu Primaria BUC avand o cota suficienta ca sa nu-i permita lui Siman potlogarii + cateva procente la simpatizanti. Daca merge bine, poate ajunge si la bursa.

    #76272
    franz_kafka
    Member

    Draga Stefan,
    Primaria Bucuresti ar accepta sa se implice in finantarea clubului, doar daca SS s-ar numi Manele Bucuresti sau Telenovele Bucuresti ori ceva care sa presupuna un castig material imediat prin titulatura echipei! Din pacate, se pare ca totul e de vanzare in prezent! Daca D. Varga nu ar fi el insusi, ci poate Jose Armando ori ACM…, nu-i exclus ca Primaria Bucuresti sa investeasca in SS!

    #76273
    adi
    Member

    Suporterii rapidisti au inceput deja sa cumpere echipa lor:
    http://www.prosport.ro/index.php?section=articole&screen=index&id=3404

    Valvis cedeaza actiuni suporterilor echipei Rapid

    Copos nu este patron la Rapid, e împrumutator cu dobânda
    Omul de afaceri Jean Valvis a declarat ca va ceda o parte dintre actiunile pe care le detine la SC FC Rapid SA suporterilor formatiei antrenate de Razvan Lucescu.

    “Din dorinta de a informa corect suporterii rapidisti si de a-i implica în viata activa a clubului, am luat decizia de a ceda un numar important de actiuni la SC FC Rapid SA unor suporteri, membri ai site-ului forzarapid.ro, precum si ai Ligii Suporterilor. Voi ceda 30 de actiuni catre suporterii membri ai site-ului forzarapid.ro si alte 30, sau chiar 60, catre Liga Suporterilor Rapidisti. Actiunile vor fi cedate cu suma simbolica de un euro iar banii strânsi vor fi cedati clubului pentru achizitionarea si montarea unor becuri la caile de acces de la tribuna a II-a”, a explicat Valvis pentru Mediafax.

    Jean Valvis, care detine 540 de actiuni la SC FC Rapid SA, adica 0,00959 la suta din totalul actiunilor, a precizat ca primeste în continuare cereri din partea suporterilor care doresc actiuni. Oficialul rapidist a anuntat, de asemenea, ca intentioneaza sa ia legatura si cu membrii Clubului Aristocratic Rapid, pentru a ceda si acestei asociatii o parte din actiunile pe care le detine.

    “Prin acest gest, se materializeaza promisiunea mea de a instaura un contact sistematic între suporteri si conducerea clubului. Acesti suporteri activi sunt un capital viu al clubului Rapid. Prin aceasta decizie, doresc a impune transparenta si buna informare în cadrul clubului. Implicarea suporterilor în viata clubului nu este o premiera. Este un model de succes la FC Barcelona, Real Madrid si la anumite cluburi din Anglia”, a mentionat Valvis.

    Oficialul rapidist a explicat ca poate ceda actiuni suporterilor rapidisti, deoarece “în statutul FC Rapid SA nu este prevazut un drept de preemptiune la vânzarea actiunilor”.

    “Suporterii care vor deveni actionari, chiar daca detin doar câte o actiune, vor avea dreptul sa participe la Adunarile Generale ale SC FC Rapid SA si sa ceara explicatii pentru orice decizie de transfer, de semnare a unui contract de sponsorizare sau pentru orice alta hotarâre luata de conducerea clubului”, a mai spus Valvis.

    Întrebat ce l-a determinat sa ia aceasta decizie, de a ceda o parte din actiuni fanilor rapidisti, Jean Valvis a spus: “Este si un raspuns la lipsa de transparenta a domnului Copos”.

    #76274
    adi
    Member

    Nu stiu daca e potrivit sa pun aici un articol interesant despre marketingul in fotbal:

    http://www.businessmagazin.ro/articole/Marketingul–in-atac-5775-1.html
    Marketingul, in atac

    de Larisa GHITULESCU

    Saptamana aceasta clubul de fotbal Steaua Bucuresti a anuntat numirea unui director de marketing: Daniel Ciuraru, cu 14 ani petrecuti in lumea fotbalului. Ce si-a notat Ciuraru in paginile caietului sau tactic?

    Prin primavara, cand FC Steaua Bucuresti culegea laurii calificarii in semifinalele Cupei UEFA, managementul clubului spunea ca nu se multumeste cu atat. Mai trebuie lucrat la exploatarea marcii, dadea atunci de inteles Mihai Stoica, managerul general al clubului, intr-un interviu acordat BUSINESS Magazin. „Nemultumirea mea este aceea ca brandul Steaua, care este mai puternic decat Coca-Cola, nu este valorificat la nici 25% din potentialul sau“, spunea Stoica candva la jumatatea lunii aprilie.

    In consecinta, managerul isi trecuse in agenda „sa miste lucrurile in Ghencea“. El spunea ca deja lucreaza la un plan ale carui prime rezultate se vor vedea de la anul. Un prim pas in acest sens? Plasarea activitatii de marketing undeva in fruntea listei de prioritati a afacerilor clubului. Iar aici s-ar putea incadra numirea unui director de marketing in persoana lui Daniel Ciuraru – numire despre care oficiali ai clubului spuneau inainte de inchiderea editiei ca va fi oficiala la inceputul saptamanii. Noul director de marketing are 41 de ani si vine de la International Sport Management (ISM), un shop de media specializat in vanzarea de publicitate pe stadion. Daniel Ciuraru, care a ocupat timp de aproape 14 ani pozitia de director general adjunct la ISM, spune ca printre obiectivele pe care si le-a fixat la Steaua se numara crearea unui sistem functional de autogestiune, maximizarea veniturilor Stelei prin activitati de marketing sportiv specifice, conceperea unor strategii de business pe termen lung si alinierea marcii Steaua in garnitura brandurilor occidentale consacrate.

    „Performanta sportiva a echipei trebuie sa se reflecte si in performanta de business“, isi argumenteaza Ciuraru misiunea. „In acest sens, vom dezvolta cam toate domeniile specifice marketingului sportiv: PR, comunicare, vanzarea de drepturi TV/New Media, merchandising, management specific“, a spus Ciuraru pentru BUSINESS Magazin. Acum, in activitatea de marketing a clubului lucreaza cinci persoane, mai spune acesta, iar pana in momentul cooptarii lui Ciuraru la Steaua activitatea de marketing era gestionata de Valeriu Argaseala, director executiv. Daca managementul clubului a inceput sa-si puna marketingul la punct gratie recentei calificari a Stelei in UEFA Champions League, se poate doar specula. Cert e urmatorul lucru: managerii de cluburi au inceput sa simta mirosul banilor ce se pot obtine printr-o activitate de marketing si merchandising eficienta. Chiar Mihai Stoica spunea, in contextul precizat anterior, ca peste jumatate din veniturile clubului proveneau la vremea respectiva din activitati derivate din marketing. Respectiv 25% din venituri se datorau sponsorizarilor, 20% – vanzarii de drepturi TV si 10% din merchandising si vanzari de bilete.

    Cu siguranta insa ca accesul Stelei la cea mai importanta competitie europeana inter-cluburi va modifica substantial procentele aduse in discutie. Steaua are asigurat din bugetul UEFA Champions League (respectiv 750 de milioane de euro pentru editia din 2006-2007) un bonus de 4,4 mil. euro numai pentru calificarea in grupe si pentru fiecare din cele sase meciuri pe care le va disputa impotriva lui Real Madrid, Olympique Lyon si Dinamo Kiev. Iar alte 3,2 milioane de euro sunt estimate sa intre in vistieria clubului din drepturi TV si vanzarea de bilete.

    Daca si echipa condusa de Ciuraru va reusi sa exploateze calificarea Stelei in Liga Campionilor din aceeasi perspectiva – a zerourilor atrase -, timpul o va arata. Premisa de la care pleaca o are deja asigurata: performanta sportiva. Urmeaza cea financiara.

    Lista lui Ciuraru

    Daniel Ciuraru, noul director de marketing de la FC Steaua Bucuresti, spune ca si-a fixat deja o lista complexa de obiective.
    MANAGEMENT: Crearea unui sistem functional de autogestiune pentru club
    BUSINESS: Conceperea unor strategii de business pe termen lung pentru FC Steaua
    PROFIT: Maximizarea veniturilor Stelei prin activitati de marketing sportiv specifice
    BRANDING: Alinierea marcii Steaua in garnitura brandurilor occidentale consacrate

    #76275
    Zibling
    Member

    Ori cel care a scris articolul e prost, ori oficialii de la Steaua au creat o functie moderna, care are un obiect mai larg decat trebuie. Pai, ce ei cred ca nu exista cititori care stiu ce inseamna marketing ??? 😯 Din cele 4 obiective din “lista” lu’ Ciuraru, numai ultimul este specific marketingului.

    Vai, vai, vai ! Vrem sa intram in U.E. si ne jucam de-a neologismele. Cred ca m-as cracana de ras, daca as citi fisa postului directorilor din organigrama clubului Steaua :P

    #76276
    panzerfaust
    Member

    Din pacate, nu cred ca o echipa care face performanta poate fi sustinuta financiar doar de fani. Cand s-ar pune problema achizitionarii unui jucator de, sa spunem 100 mii de euroi….nu stiu zau cat ar aduna suporterii. Bine, sunt sponsori, sunt drepturi de televizare…dar oare ? Actualmente sumele invartite prin fotbal sunt imense relativ la rumanul de rand. Dar ar fi frumos si idilic ca suporterii sa poata tine fraiele echipei favorite. Si utopic. :(

    #76277

    ce sa cumparam fratilor… nu avem ce… acum nu o sa mai cumpere nimeni jucatori de la sportul, nici macar Juventus Colentina

    #76278
    Giani
    Member

    Si eu care credeam ca vrei sa cumperi echipa… :D, ce m-ai dezamagit…

    #76279
    dragos
    Member

    echipa, in momentul de fata NU FACE 2 LEI VECHI !!!
    ce sa cumperi ?? baza ?? nici aia nu-i a noastra ???
    SUNTEM VARZA, BARZA, VIEZURE !!!!!!

    #76280
    07Ex
    Keymaster

    Dragos, nu te-am vazut asa de suparat niciodata. Stai linistit ca lu’ Siman nici nu-i pasa. Noi ne amagim aici iar el e bine merci cu banii in buzunar.

    #76281
    dragos
    Member

    @97SiR wrote:

    Dragos, nu te-am vazut asa de suparat niciodata. Stai linistit ca lu’ Siman nici nu-i pasa.
    Noi ne amagim aici iar el e bine merci cu banii in buzunar.

    asa este, sile este bine mersi cu banii la tescherea si isi rade in barba…..

    eu sunt mai mult revoltat decat suparat si aceeasi observatie au avut-o si Nelu si Ovidiu.

    poate ca, m-a luat valul, insa nu pot ramane NEPASATOR vis-a-vis de incompetenta, dezinteres, lehamite si PROSTIE !!!!!

    #76282
    07Ex
    Keymaster

    Te-nteleg, deoarece si eu gandesc la fel. Sper insa ca toata tarasenia asta sa ia sfarsit cat de curand si echipa sa inceapa sa joace fotbal asa cum a facut-o anul trecut.

    #76283
    adi
    Member

    http://www.sfin.ro/articol_6401/flanco_baga_steaua_in_priza.html

    Flanco baga Steaua in priza
    Magazinele clubului de fotbal Steaua se muta in locatiile Flanco. Asa cum se mentioneaza si in comunicatul oficial, „alianta“ are acelasi scop pentru ambii semnatari – sa castige fiecare „campionatul“ in care activeaza. Parteneriatul Flanco – Steaua aduce, in premiera, lansarea unei serii de magazine Steaua in interiorul principalelor locatii Flanco.
    In ce consta contractul? Logo-ul Flanco va fi prezent la toate partidele Stelei din competitiile interne de fotbal, in materialele promotionale oficiale ale clubului, pe site-ul „www.steauafc.com“, pe biletele de intrare la meci. In magazinele Steaua din interiorul principalelor locatii Flanco fanii echipei vor gasi produse personalizate Steaua, vandute chiar de angajatii clubului. Imaginea companiei va fi asociata celei a clubului de fotbal in unele campanii de promovare Flanco, iar oficialii si jucatorii Stelei vor participa la actiunile promotionale. „Asocierea a doua nume mari ca Steaua si Flanco nu poate fi decat benefica pentru ambele parti. Suntem un club profesionist, care isi doreste sa marcheze cat mai multe goluri pe teren, dar si sa marcheze din plin la capitolul profit“, spune managerul general al clubului Steaua, Mihai Stoica.

    Strategia nu este detaliata
    Reprezentantii companiei sustin ca inca nu a fost dezvoltata strategia privind expansiunea standurilor Steaua din magazine, dar ca nu va dura mult pana cand fanii clubului din Ghencea vor putea sa cumpere produsele echipei favorite de la magazinele Flanco. „Nu este atat de avansat proiectul. Ideea a aparut in urma cu doua zile si din aproape in aproape am ajuns sa discutam ca poate nu ar strica sa o exploatam. Probabil in urmatoarele saptamani vom sti exact care este strategia pe care vom lucra“, a explicat Dragos Simion, vicepresedinte al Companiei Flamingo International.

    Sponsorii se inghesuie
    Sponsorii platesc bani in functie de performanta. Asa se face ca trei mari echipe bucurestene beneficiaza de sume considerabile deoarece nimeni nu este dispus sa-si lege numele de o formatie fara pretentii. In Romania, principalii sponsori vin din domeniul comercializarii produselor electrocasnice si al industriei petroliere.
    Rivalitatea din teren dintre Steaua si Rapid s-a mutat acum si in ceea ce priveste sponsorii celor doua echipe. Altex plateste Rapidului un milion de euro. RAFO incearca sa-si spele imaginea la Steaua, achitand un milion de euro anual pentru ca sigla rafinariei sa se lafaie pe tricoul campioanei. La aceasta se adauga Panasonic si Flanco, ce au intervenit imediat dupa accederea Stelei in Champions League. Balkan Petroleum (BKP) ii sponsorizeaza pe studentii din Timisoara, care incearca sa se lupte pentru titlu, dupa milioane de euro investiti an de an in noi jucatori. Dinamo primeste anual 700.000 de euro de la Omniasig si 400.000 de euro de la Emporiki Bank. In plus, Emporiki a lansat si cardul Maestro Dinamo, cu arie de utilizare nationala si internationala.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.