Studentii studenti

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 118 total)
  • Author
    Dragos Chiva
    Member

Am o intrebare pentru voi: va rog sa imi spuneti numai daca sunteti foarte siguri, cati din componentii actuali ai lotului si care anume sunt studenti in viata de zi cu zi?

ultrasro
    Member

Majoritatea… cei intre 19 si 25 de ani.

Zibling
    Member

Da, dar numai la ANEFS banuiesc. Sau sunt si exceptii de jucatori mai “intelectuali” ?

mary
    Member

eu una vreau sa stiu daca exista vreun jucator care sa fie student la POLITEHNICA BUCURESTI…..pura curiozitate..exista? :?:

ultrasro
    Member

Nu prea am auzit sa existe multi fotbalisti studenti la politehnica … se stie ca acolo sunt multe laboratoare si e greu sa le recuperezi in cazul in care ai antrenamente, cantonamente sau meciuri.

mary
    Member

aha..stiu k e ff greu..k eu sunt acolo…de aceea intrebam….eram curioasa..ms pt raspuns….:*:*

Giani
    Member

Depinde si de profi, uneori mai ai si posibilitatea de a recupera laboratoarele. Dar e greu de crezut ca un fotbalist sa mearga la Poli din alta cazua: sa inveti inginerie este al naibii de greu, iti prajesti creierul la greu si perspectivele de angajare sunt dupa aceea destul de slabe.

mary
    Member

aha…dap..e si asta o chestie… 😉 acum eu c sa mai zic,avand in vedere k sunt studenta acolo….dar eram curioasa…ma gandeam k fiind aproape de poli..nu se stie niciodata…dar m-am km inselat..asta e..:)

cameliu
    Member

Atentie mary ca unii d-aici de pe forum is cadres didactice la poli… 😆 😆 😆

mary
    Member

SERIOS??….e..da n-am zis nik de ei….oricum ms:)….si t deranjeaza dak imi spui si km c ar preda si unde?:)))…glumesc…cred…desi n-ar strik sa stiu makr asa un pic;)….k sa vad c suporteri are sportu nu d altceva:)))

Dom’ profesor hai da-te pe faţă ! Zi-i colegei noastre de forum cine esti si unde predai. Macar prin mesaj privat….

Pentru Mary: Chiar nu ti-ai dat seama pana acum ce suporteri are Sportul ?