Home › Forums › Sportul Studentesc › Sportul Studentesc – Forumul suporterilor / Fan Zone › Studentii studenti
- This topic has 117 replies, 11 voices, and was last updated 14 years, 10 months ago by
Giani.
-
AuthorPosts
-
March 4, 2007 at 7:29 pm #50588
Dragos Chiva
MemberAm o intrebare pentru voi: va rog sa imi spuneti numai daca sunteti foarte siguri, cati din componentii actuali ai lotului si care anume sunt studenti in viata de zi cu zi?
March 7, 2007 at 10:11 am #77707ultrasro
MemberMajoritatea… cei intre 19 si 25 de ani.
March 9, 2007 at 6:16 am #77708Zibling
MemberDa, dar numai la ANEFS banuiesc. Sau sunt si exceptii de jucatori mai “intelectuali” ?
March 10, 2007 at 3:52 pm #77709mary
Membereu una vreau sa stiu daca exista vreun jucator care sa fie student la POLITEHNICA BUCURESTI…..pura curiozitate..exista?
:
March 10, 2007 at 6:23 pm #77710ultrasro
MemberNu prea am auzit sa existe multi fotbalisti studenti la politehnica … se stie ca acolo sunt multe laboratoare si e greu sa le recuperezi in cazul in care ai antrenamente, cantonamente sau meciuri.
March 10, 2007 at 6:27 pm #77711mary
Memberaha..stiu k e ff greu..k eu sunt acolo…de aceea intrebam….eram curioasa..ms pt raspuns….:*:*
March 11, 2007 at 9:50 am #77712Giani
MemberDepinde si de profi, uneori mai ai si posibilitatea de a recupera laboratoarele. Dar e greu de crezut ca un fotbalist sa mearga la Poli din alta cazua: sa inveti inginerie este al naibii de greu, iti prajesti creierul la greu si perspectivele de angajare sunt dupa aceea destul de slabe.
March 11, 2007 at 10:48 am #77713mary
Memberaha…dap..e si asta o chestie… 😉 acum eu c sa mai zic,avand in vedere k sunt studenta acolo….dar eram curioasa…ma gandeam k fiind aproape de poli..nu se stie niciodata…dar m-am km inselat..asta e..
…
March 11, 2007 at 2:54 pm #77714cameliu
MemberAtentie mary ca unii d-aici de pe forum is cadres didactice la poli… 😆 😆 😆
March 12, 2007 at 3:15 pm #77715mary